Pesanan buku Prof Dr Muhd Kamil Ibrahim

Ramai yang ingin memesan buku Prof Dr Muhd Kamil Ibrahim dan meminta bantuan saya. Oleh itu bagi memudahkan semua, kita boleh membuat satu pesanan saja dan publisher mungkin akan menghantar terus kepada kita. Bagi memudahkan kerja saya (saya boleh print terus sesiapa yang memesan), sila tinggalkan “Comments” di posting ini berapa jumlah buku yang diperlukan  bagi Tarvelog Haji dan Travelog Dakwah, nama penuh dan no mobile. Jangan lupa email address. Comment tersebut tidak akan kelihatan.  Harga saya tak pasti lagi, tapi harga penerbit adalah RM 18 senaskah.

Zaim.

2 thoughts on “Pesanan buku Prof Dr Muhd Kamil Ibrahim

  1. Salam, Haji Zaim, saya ingin menempah 5 buku Travellog Haji dan 7 buku Travellog Iman. Jazakallah khair. Khairil.

  2. assalamualaikum………

    sy ingin membuat tempahan buku Tarvelog Haji dan Travelog Dakwah Prof Dr Muhd Kamil Ibrahim.

    Nama : Wahida Bt Jalaluddin
    No H/P : 019 7007027
    Email : yasmins575@gmail.com

Leave a Reply

